torsdag, november 25, 2010

Spya!

Det går inge bra för mig... Var ju hos Krickan förra helgen och efter att han fått magsjuka så var jag ju säker på att jag oxå skulle få det. Så om jag inte fick det på onsdagen så klarade jag mig. Vilket jag gjorde.
Igår for jag in en snabbis med krickan in till Luleå då han skulle ha några grejjer till PS3:an och inhandlade även Assasins Creed brotherhood. Snacka att nya PS3 spel är dyra. Blev sedan att fara till storheden och handla bakgrejjor med mamma och sedan hem till Krickan för en testkörning.
Inget konstigt där.
Men när jag klev upp vid 7 för att krickans pappa skulle köra hem mig upptäcker jag att krickan kommit hem från jobbet då han fått magsjuka IGEN.
Så nu är man tillbaka i de 3 väntedagarna.
Hoppas bara att Krickan blir bra till imorgon, eller att han blir bra så fort som möjligt egentligen-

Inga kommentarer: