söndag, oktober 31, 2010

This is Halloween

Puh, är nu hemma från Krickan och jag har hört rykten om att jag ska ut med hunden.
Igår blev det först att tiga upp och fara på Arcusloppisen. Hittade inget denna gång heller men blev iaf en polkagirs, medan mamma handlade grejjor till höger och vänster.

Sedan ut med hunden och börja fixa till sig. Locka håret och tuppera tills det var ett enda stort trassel. Och den oranga färgen gjorde inte saken bättre. Tyckte att det var en bra ige att måla ansiktet med Acrylfärg. Blev ju vill som satan. Nackdelen var väl att jag inte kunde röra ansiktet för fem öre så när man väl var hos Krickan blev det att ta bort det för att bland annat kunna äta.



Blev att fara på Halloweenfest hos Anette och Tomas med Krickans familj, snackade och fixade dit ansiktena. Halloween är nog en av de få gångerna jag kommer att få sminka Krickan, så passade på:P
Vi blev båda väldigt bra i slutändan iaf:D

In till stan och for en snabbis till Erik, Rickard körde HoBo/ luffare och Erik satsade på Mozart.
Sedan Stat för hela slanten. Var lite med Sandra som var tjuv och träffade Emma som körde på Demonsnygging. Var iaf många roliga om än inte alltid så fina utstyrslar:P Balnd annat fanns det en och två Edward Cullens och pepparkakan från Shrek, tycke mig även se Stewie titta förbi tillsammans med Tony Stark och Saw dockan.
Var iaf väldigt kul, fick många komplimanger för min utklädnad och jag och Krickan fick leka lite fotomodeller.
Var även en av de som fick pris för bästa utklädnad, vilket var kul med tanke på att jag lagt lite tid på det. Så blir det Pdol nästa år har jag en hel helgbiljett.

Inga kommentarer: