söndag, juli 26, 2009

Va? Ne, banden är bara en bonus. Jag far dit för Munkarna!



Då var Pdol helgen över. Och gissa om jag har haft kul! Fast är dock fortfarande lite avundsjuk att mamma och simon trippat iväg till Turkiet...
Njaa har ju iaf pappa här för att hålla mig sällskap och agerade taxi när han inte ville gå på pdol.

Fredan, bjöd först på förfest hos någon som Lars och Felicia kände, blev dock en del knallande. Men träffade många av killarna som gick i 9A. Kul att se dem.
In på området med Krickan, skulle precis som förra året vara med Lars och Felicia, men som vanligt med för fulla männiksor så är de inte så lätta att hålla koll på. Så blev mest jag och Krickan hela kvällen. Men var inte trist det. Träffade Niki, som Fyllde år! och hennes pojkvänn och hennes kompis "killen från lumpen?!" på lustgården. Blev att gå en sväng på marknaden med dem. Men tappade bort henne innan DEAD BY APRIL. Lite synd. Fick dock sällskap av Tobbe, så än en gång blev jag inte mos när vi kämpade oss så långt fram som möljigt. Men självklart finns det många idioter! Blev inte att vi såg nå mer den kvällen. Gick mest omkring och åt lite mat. Blev en ganska tidig kväll:P

Erik, Hedman, hedmans kompis och Kalle.

Lördag var nog ändå lite roligare. For först på förfest hos Hansens Sara, tillsammans med Hansen, Hedman, Erik, Sara och Hedman's kompis, vad hette han nu igen?
Spelade lite kort och snackade strunt. For in på området vid 8, blev att säga hej till Rickard och se HASSLE. Var trevligt. Vandrade omkring och träffade folk mestadels.
Kalle kom och fick träffa mina kopisar, så det var kul. Fick även träffa Krickan inne på Kittelfjäll. Gjorde egentligen inte så mkt, mest att vandra och prata. Men var riktigt kul. Tappade dock Hansen och Sara ganska tidigt. Undra vart dom stack.
Efter 12 kom Krickan och följde med oss och åt. Oxfilerulle blev det denna dag. Mumma! Var helt klart en super kul helg!!!

Inga kommentarer: