söndag, juli 12, 2009

När livet går vidare




Nu har jag äntligen fått internet upp till mitt rum. Skönt att slippa slåss om datatid:P
Igår fyllde Erik 20år. Grattis Erik!!! For först för att sälja på loppis vid halv 7 och var där till ca 3. Var hur mkt folk som helst, trevligt att det var varmt oxå. Hamnade bordsgranne med Emelie och hennes mamma. Trevligt att se henne. Sedan blev det att fara till Erik vid 5. Förfest hos honom med massa folk. Sedan blev det raka vägen till Öjebyns badhus. Skulle inte bada eftersom mitt hår inte tål klor men tänkte när det närmade sig slutet att "nja, varför inte." Skulle sedan fara ut på krogen och sova hos mormor så hade ju ombyteskläder och trosor:P Äh hoppa i i kläderna tänkte jag. HOPP! PLASK! Sim Sim. Kul tänkte jag och håret blev knappt blött. Tills jag kom upp och insåg att min briljanta och genomtänkta handling inte var allt för bra. Så det blev att stå ett bra tag under hårtorken med bh:n i högsta hugg:P
Blev sedan att fara ut, blev dock Pentryt med deras 80 åriga gubbar och 14 åriga tjejer. Men så går det när man har folk med sig som bara är 18. Dock så gör jag aldrig om det:/ Blev att då att fara hem ganska tidigt. Men var ganska skönt

Inga kommentarer: