tisdag, augusti 11, 2009

Public Enemy


Äntligen sista veckan av jobbet. Trodde där en sekund att jag skulle få om ens LITE ledighet, men sen kom jag på tentan som kryper närmare. Har inte så mkt att berätta egentligen. Var i helgen, som jag jobbade, på 40 år fest med Krickan, då hans bror hade fyllt år. Var inte så länge men var trevligt. Har även hunnit med kräftfiske på fredan. Söndan ringde pojkarna och det blev att fara på bio. Eriks sista dag i rosvik, så det var trist. Nu blir han storstadsbo. For till Sthlm igår. Men vi kanske ses nästa vecka när jag och Niki far ner.


Blev iaf att se PUBLIC ENEMY som jag ABSOLUT inte ville se, men visade sig vara skitbra. Och insåg att Johnny Depp inte bara är snygg som Kp Jack Sparrow. Så om ni inte har något spec för er så far och se den!

Har nu fått mig ett boende, dock ett studentrum. Men verkar vara en regäl bostads brist så fick bli den. Ligger i Ålidhem och har ett pentry i rummet så slipper iaf dela kök med någon. Får se hur det går dock eftersom inflyttningen är 1 september. Men det brukar lösa sig. Så nu är det bara för min kära släkt att börja rota i sina föråd efter prylar till mig:P

Hmm nästa vecka blir det sthlm med Niki:) Ska bli super. Bara det inte blir nå tjorv. Som att Niki glömmer legget eller papprena till Hotellet. Nee nu ska vi inte vara sådan. Har börjat spana in affärer som vi bör spana in. Måste skaffa en Sthlms karta.
Annars då.. Inte så mkt just nu. Har börjat virka som en galning. Senaste verket blev Pokemon Plusle och Minum. Har även gjort en Mew, men blev lite fel någon stans. Ska nog börja med Jigglypuff idag. Kanske gör en till Niki om hon är snäll:P


1 kommentar:

Lobbie sa...

Gud va söta! ^o^ Hur gör du? o.o Verkar skitavancerat... o_o