fredag, juli 17, 2009

Det är för tidigt på morgonen för att skriva något mer givande:P

Ledig idag, lite lagomt skönt. Får se vad jag hittar på. Blir nog en sväng till Piteå om inte allt för lång tid. Kanske väntar tills Krickan kommer tillbaka dock.
Hmm kanske ska försöka göra något trevligt idag. Men vad det är vet jag inte. Blir nog att sätta sig och fördjupa sig i LOST säsong 3:P Eller spela ps2.
Kanske vännerna ska hitta på något eller att krickan kommer med mig hem. Får se hur det blir.

Har haft 2 ganska häktiska filmveckor. Inte bara att jag har tagit mig igenom både LOST säsong ett och två.
Utan har även varit och sett ICE AGE 3. Riktigt kul, måste ses!


Och HARRY POTTER. Var dock inte så bra enligt min mening. Var som bara en inväntning till slutet. Men för oss nördar, måste man ju se den iaf:P

Har mellan dessa även tagit mig igenom komedin WEDDING DATE. Med han som spelar Jim i AMERICAN PIE.
P.S I LOVE YOU. För 100drade gången. Om Gerard Butler känner sig ensam är det bara att ringa mig:P
'Samt skräckisarna the VACANCY, THE MIST och KM31.

Så sitter just nu bara och väntar på att NEW MOON ska komma på bio. Inte för att jag gillar dessa filmer spec mkt. Är för riktade till 14 åriga tjejer. Men han är ju inte ful och man måste ju ha en anledning att gå på bio:P Så Niki, et blir du och jag och alla 14 åriga fans på bion igen:P

Inga kommentarer: