torsdag, oktober 25, 2012

Tradera, Tamponger och Pokemon

Fick (i måndags men är så snabb på att uppdatera) en massa skojj med posten. Bland annat för att jag har skaffat mig en ny hobby som innefattar att klicka hem gratisprover/prylar som dimper ner i brevlådan lite då och då, men även då jag handlat en del på tradera.se.


Och just den dagen fick jag hem ett prov av Vichys nyhet Idéalia: Som ska ge slätare hud, jämnare hudton och reducera rynkor. En för normal och en för torr. Har inte hunnit testa dessa ännu men de ser ut att kunna vara riktigt bra.
Hmm vad har jag annars fått hem för gratisprover...? Smakprov på Löfbergs nya kaffe Magnifika, inte för att jag dricker kaffe, men andra gör ju det så. Några tamponger från o.b., 200g lightfoder till hunden från Husse och lite annat smått som jag fortfarande väntar på.


Har påtal om gratissaker ÄNTLIGEN (Yay) fått mitt första paket tamponger från Tamponsforfree. (Där man kan registrera sig för att få gratis tamponger en gång i månaden. De har dock haft en jättelång väntelista då en massa nya registrerat sig, så man får vänta ett ganska bra tag innan man får sitt första utskick. Men de anordnar även en massa tävlingar och annat skojj. Så helt klart värt att registrera sig där, en mycket bra sida!)

Förutom att få tamponger, får man även information om deras "samarbetspartners" för just den kampanjen.
Vilket denna gång var information om HPV, som kan orsaka bland annat livmoderhalscancer och även information om vaccinering.


Jag fick även hem, efter ca 2 månader (då den kom bort med posten första gången) hem min väska från Kina! Var dock inte riktigt samma färg som på bilden utan mörkare. Vilket var synd. Men väskan var fin iaf och  hade även fin kvalitet och många inner fack. Så har man tid att vänta ett tag på en väska ska man söka på väskor på tradera och gå in på någon av dem där de står STORA# (ett nummer) och se säljarens alla väskor. Finns mycket snygga väskor som med frakt kostar runt 250 (vad jag betalade för min). Alla kanske inte är i samma kvalitet som den jag fick, men jag var väldigt nöjd.


Fick även hem det nya Pokemonspelet till Nintendo Ds. Är ett lite annorlunda pokemonspel som är en kombination med pokemon och något gammalt stridsspel?? Verkar roligt och då det var Pokemon var jag ju tvungen att köpa den. *Nörd*



Inga kommentarer: