söndag, mars 07, 2010

There is a place. Like no place on Earth. A land full of wonder, mystery, and danger! Some say to survive it: You need to be as mad as a hatter.

The Mad Hatter: Have I gone mad?
[Alice checks Hatter's temperature]
Alice Kingsley: I'm afraid so. You're entirely bonkers. But I'll tell you a secret. All the best people are.



Jag är verkligen dålig på detta. Men får inte "bloggandet" att funka från mobilen.
Har varit i hemavaan från Söndag till Torsdag, med familjen och Mobbos tappra följeslagaare. Mkt slalom och mkt hundtid. var skönt med frisk luft:p
Kom hem på Torsdagkväll efter att ha än en gång väckt våran vrakbil till liv i den bittra fjällkylan:P Blev även glatt förvånat att 2 av mina 3 paket anlänt!
Så å fredag blev det att inviga mina nya skor på först på stan med mamma och sedan på bio med Krickan, Alice in Wonderland. Mkt bra! Om man nu gillar Alice in wonderland vill säga. Och Johnny Depp är än en gång briljant på att spela galen!


Sedan blev det även Prinsessan och Grodan. Behöver nog inte säga något med än DISENY!!

Lördagen började med en skotertur med Krickans familj och slutade med en 7 timmars filmkväll med Rickard, Hedman och Erik. Snacka att jag saknat Erik, Skönt att han ska vara här till i Maj.
Plockade sedan upp Krickan från Challenge bar, och for hem till sängen.
Idag körde jag en "bakfullsmorgon" trotts att det var Krickan som varit ute och inte jag. Slööat framför tv:n till 3. Men Brad Pitt som extrasällskap i Troya.
Nog är Pitt snygg, men människan som spelar i Troya är snyggare:p Tror både jag och krickan var lite sugen på honom i slutet:P

Inga kommentarer: