onsdag, mars 17, 2010

OnSdAg

Shit vad veckorna går fort. Snart bär det tillbaka till Umeå, blir att Väldigt Snälla Krickan kör ner mina grejjor nu på fredag och sedan far vi tillbax till Piteå lördag. Sedan blir det att återta bussandet för min del tisdag eller onsdag. Då börjar allvaret igen, men OTROLIGT skönt det har varit att ta det lugnt ett tag.
Idag har jag sytt på mitt sista projekt innan Umeå, tills jag upptäckte att det är bra med en dragkedja. Så blev en sväng till Luleå. Köpte då även mammas födelsedags present. Men eftersom jag inte kunde hålla mig så fick hon den idag, en vecka hit eller dit. Köpte henne en rosa JET SET klocka, och passade på att köpa mig en blå själv. Hello Kittyn började falla sönder.
Passade även på att prata med Niki, hon verkar "hanga in there", kanske lite förfallen men det går att fixa:P
Nu blir det att duscha innan Grey's.

Några bilder på mina senaste projekt.

Gjort av Burda Mönster.


Stämmer inte riktigt vid dragkedjan och behöver
en underkjol.

Gjorda på "fri hand"




Hade glanstyg så varför inte, dock så blev dragkedjan lite sne.

Inga kommentarer: