onsdag, februari 24, 2010

Börjar bli genomskinlig



Jag har blivit förslappad, och jag tror att det är torsdag och att den bleka person som tittar tillbaka på mig i spegeln är jag. var ett tag sedan man "fixade" sig. Gör ju inte så mkt på vardagarna så blir att man antingen går omkring i "jag har varit ute med hunden kläderna" eller efter ett tappert försök att byta om, hamnar i morgonrock för att det är kallt. Illa illa.
Idag har jag börjat på en klänning, samt varit på natilus. passade på att kolla vattengympan, så img blir det jag och rickard som försöker hänga med gammlingarna. Som tur så är det på det grunda denna gång.
Imorgon börjar oxå bokrean, och som inbiten nörd så ska jag vara där när de öppnar. Vilket jag och mamma har lite som en tradition, men denna gång beslöt hon sig för att vara sjuk. Så blir bara jag.


1 kommentar:

Emma sa...

Gu vad fina!:D Tröjan såg ju jätte mysig ut!(och diggar den chilla underdelen till tröjan ;)