söndag, mars 14, 2010

Dancing with myself

I fredas far man ett tag på stan och bla inhandlade ett par bad underdelar då jag f*n inte hittar mina, samt kollade om det gick och göra något kul med mitt hår. Börjar bli ganska less. För vad jag än frågar så går det inte. Och det är olika varje gång. Fast vet inte riktigt vad jag är sugen p, så väntar nog ett tag. Krickan körde skoter till mig sedan och jag började sy på ett egengjort projekt.

Lördagen så körde vi skoter till nybyn, vallade renar på vägen, och for in till stan en sväng. Systembolaget, och hör och häpna, jag köpte faktiskt något. Sedan blev det förfest hos eriks syrra med Erik, hedman, rickard och Andreas?? Mkt trevligt.
For till Challange, för att spana in det "Nya-stället-i-Piteå" lååång kö och en miljard människor när man väl kom in. Träffade bland annat Hugman, vilket var mkt kul då man inte sett henne sedan gud vet när. Var fint på Challange, en sportbar, men fy fan att de inte hade nog med folk som "plockade undan2 eftersom. Tog inte många timmar förrän hela stället var fullt med glas, vilket inte var en så bra kombo med högklackat. Har fortfarande inte fått bort allt glas.
Men annars en mkt trevlig kväll.

Annars då, nja en del av min värld har ändrats igen. Här har man följt skins i 4 säsonger med sprit, sex och njaa mer sprit och sex. Men vad händer??? J*vla helvete, nog var säsong 4 sämre än de andra men sedan kommer man till avsnitt 7 och poff. Och folk säger att tvserier inte ändrar än....

Inga kommentarer: