söndag, augusti 16, 2009


Igår var jag på Kräftskiva hos Caa och Magnus. (Caa är Krickans syrra för er som inte vet.) Skulle först inte komma utan vara med mamma hela helgen, men hon beslöt sig för att fara till Kiruna så det blev att vara hos Krickan i helgen. Måste faktiskt även säga att jag var på loppis igår och hittade garner och Krickan följde med. Det trodde man inte:P

Var iaf jättetrevligt på kräftskivan och allt var supergott. Var även vrålhungrig då jag levt på mackor och popcorn denna dag. Gillar dock inte kräftor något särskilt men var gott med allt det andra.


Jag sa ju att jag skulle lägga upp den:P

Annars har det inte hänt något spec, varit ett tag med Krickan idag och sett på WATCHMEN, var väl sådär. Men fasen vad lång den var, tog aldrig slut. Imorgon kommer Niki och sover hos mig, Stockholm på tisdag, då blir det att bränna pengar:P

Inga kommentarer: