onsdag, augusti 26, 2009

I en Garderob tillsammans med Kackarlackor.

Är Onsdag idag har jag för mig, dagarna har ju som en förmåga att smälta ihop. Sitter iaf just nu hos Krickan och väntar troget på att han ska komma hem från jobbet. Undra om vi ska göra något speciellt idag.. Hmmm.
Nästa vecka börjar skolan, lite trisst måste jag ju säga... Fast är väl alltid lite kul i det oxå.
Är ganska väldigt mycket att göra nu såhär innan. Men har iaf någon stanns att bo, fast jag nu får den först på tisadg, men går nog att ordna. Har även varit på Ikea och köpt lite nödvändiga prylar och varit hos mormor och hämtat lite flytta prylar. Klarar mig iaf, får väl köpa mer sen. Är dock lite svårt när man inte har en aning om hur stället ser ut. Ska bli spännande. Är det kackerlackor så sover jag i Emmas säng!
Har adressändrat och fixat så jag kan göra tentan i Piteå. Så jag slippa köra fram och tillbaka till Umeå.

Inga kommentarer: