onsdag, maj 13, 2009

Uppdatering, bättre sent än aldrig

Argh, jag måste verkligen börja skärpa mig med detta skrivande. Blir som lite glapp här och där..
Njaa har väl inte hänt så mkt sen senast. Var På Arkus Loppisen i lördas. Alla borde fara på Arkus loppisen, är hur kul som helst:P Plus att man hittar billiga och roliga grejjor:)
Hittade dock bara en tröjja och ett halsband denna gång. Letade som vanligt efter mina småhundar, som ingen för övrigt tycks ha. Hade oxå hoppats på x-men 3, men det blev inte heller. Dock så köpte mamma mig Änglar och Demoner, men blir nog att se filmen innan jag läser den. Annars har det inte hänt så mkt, skola med redovisningar och tentor. Det vanliga alltså.
Min hund som verkade lida av någon syndrom, där man tror att hela världen är ute efter en:P Verkar vara på bättrings vägen. Så det är ju bra. Aldrig kan det hända något normalt i mitt liv....

Hmm onsdag idag, GREYS!!! Sedan img är det fågel tenta, i fält, kutande med kikare. Njaa det blir säker mkt spännande.... Img kommer oxå Krickan, som ska tatuera klart sig på fredag. Kul med lite sällskap. Blir nog glass och någon film. Sedan kan det hända att det blir Manga och Friterat på fredag... Kanske.


Ungefär såhär smarta såg jag och Niki ut, när jag skulle demonstrera "leende" funktionen på min kamera:P









Fick min present av Ronny, Lena och Felicia idag.:) Snö Of Sweden. Jättesnygg. Har dock märkt att det börjar bli lite trångt om plats. Bör införskaffa olika längder på kedjor.

1 kommentar:

Emma sa...

Lova mig nu att inte ta illa upp, men du är verlkligen lik din mamma på kortet! (: Fint halsband du fick :)