fredag, maj 15, 2009

Fredag

Första skolan, för att göra några diskussionsfrågor och för att se tentan, men blev ingen tenta... Sedan for jag inte till stan med Niki, kollade runt lite och köpte Bleach, så nu är jag på "normala" nummer. Sedan for vi en snabbis och kollade in Krickan som idag gjorde klart sin tatureing. Hmm hemma vid halv 2, åt lunch, såg 4 x-men avsnitt:) Nu har jag ALLA 5 säsongerna som har kommit ut av den teknade serien, HURRA!! Hmm sedan väntade jag på krickan, genom att ligga ute i solen:P Å på den tiden hann jag förbruka 5 manga böcker och prata med min käre far.
När Krickan sedan kom hem blev det frasses:P Måste ju tänka på fettet ni vet:P
Blev inte att jag for hem denna helg, ska bli skönt att ta det lugnt. Slappa och göra lite roliga saker, som att spela ps2:P

Inga kommentarer: