torsdag, maj 07, 2009

Ljuva "Lediga" Dagar!

Var nu som vanligt ett tag sedan man skrev. Kanske ska ta det från tisdag.
Då JAG fyllde 20!!!! Grattis i efterskott på mig!:P Njaaa började iaf dagen med en trevlig tenta. Hoppas, hoppas och hoppas att den gick bra. Sedan var det nästan raka spåret hem till Rosvik, av en mamma som så snällt föjlt med mig till metropolen Umeå. Stannade dock och åt i Skellefteå. Sedan väl hemma blev det tårta som en dödligt sjuk mormor hade fixat. Gott gott. Ävem Krickan kom förbi efter jobbet:D Fick lite småkuliga grejjor:P Alltid behövligt.

Igår spenderade jag lite tid i att röjja bort lite gamla grejjor ur mitt rum, hittade då min gamla W.I.T.C.H sammling som jag var tvungen att kolla igenom. Tänk om manga oxå var i färg. sedan blev det att fara till Krickan på kvällen.
Så idag så speedade jag hem från Krickan och gick ut med hunden. Sedan blev det en Luleå sväng med Rallyförare Emma. Blev lite smått o gått, träffade även Mia. Så det var trevligt. Hann även med att ha ett slags "etik och moral" snack på vägen hem:P haha alltid kul. Men nu är det nog dags att jag börjar göra min individuella uppgift.

Inga kommentarer: