söndag, maj 17, 2009

En solig helg, halvt framför datorn

Denna helg har gått åt till att läsa 10 manga böcker av Bleach, samtidigt som jag suttit ute i det fina vädret:D Samt att varva utesittandet med att se alla de 5 säsongerna av X-men:D Har inte hänt mkt "viktigt" denna helg, väldigt skönt faktiskt. Nu måste jag bara dra med Niki till bokia för att köpa fler bleach, eller så blir det att beställa. Fast tar ju så lång tid. Måste oxå börja läsa vanliga böcker snart, vill köpa fler, men har massor som jag ej läst än. Suck.

Hmmm är nog inget spec bra på tv ikv, så blir nog ps2. Kingdom Hearts VS. Lucifers call. får se vad det blir. Det är vara spel och bokfanatiker. Det blir man inte smal på:p och fan inte rik. Har blivit dyrt att bo så nära en affär som säljer engelsk manga.

Här även ritat tre "intro" bilder till min och Nikis, snart påbörjade serie, så är lite stolt över mig själv.

Annars då? Njaaa funderar på att göra något drastiskt i mitt liv. För jag är less på att gå omkring och hoppas, vänta på något som aldrig kommer att ske....



Inga kommentarer: