tisdag, september 11, 2012

Regina Spektor - Samson

Jag måste vara kung på att fastna i något. Kommer på att jag ska göra en viss sak och sedan fortsätter jag med det tills det är slut/klart. Eller, som det oftast blir, tycker att något inte blir nog bra och börjar om med något annat. Så idag, då jag hade en massa som jag borde ha gjort. Blev det istället att:
1. Se klart hela My little pony (är ju lika bra att se klart allt så har man gjort bort det) ... -?-
Lärdom: Dubba till Svenska borde förbjudas!

2. Spanat in finesserna med att ha en ipad i hemmet. Insåg snabbt att den är SUPER till alla de där manga serierna som jag alltid tänkt läsa men inte trott vara nog bra för att köpa ^^ Så slutade med att jag läste igenom Chobits. Vilket man borde gjort för länge sedan. Gillar Chobits, men den är samtidigt för sockersöt för mitt välbefinnande. Och då man alltid måste påpeka saker... Så stör jag mig järnet på de typiska gulligull tjej mangorna, där allt är fantastiskt och livet är underbart.

För när det börjar kärleksförklaras om hur mycket man älskar någon man nyss träffas/ knappt känner. Eller att det är ÄKTA kärlek när man är ihop med någon som har tagit-över-mammarollen-när-du-flyttade-hemifrån/personliga slav. Och försöka intala oss om att sex inte är viktigt, utan att man är helt nöjd med att bara stirra på varandra från ett avstånd. För att inte nämna om datorer blev superdatorer som såg ut som SUPERSNYGGA tjejer som man kunde programera och göra vad man vill, är det väl klart att man fortfarande skulle ha en vanlig flickvän? 

3. Sett Sons of Anarchy och insett att man har ett avsnitt och en hel säsong att se om tills imorgon då den nya säsongen börjar om.... Livet är hårt.

Vilket jag då kan konstatera att jag inte gjort något av det jag egentligen skulle göra... Suck. Tror jag ska göra en lista. En stor en som jag inte kan ignorera.... Man kan ju hoppas.
Så.. Göra något nyttigt eller spela X-men Origins Wolverine: Uncaged edition. Nytta eller spela. Nytta. Spela... Vem försöker jag lura?




Inga kommentarer: