tisdag, september 04, 2012

Lollipop, lollipop Oh I'm a lollipop *Smack*

Jag är så skjukt trött. Kan väl iof ha något att göra med att jag går och lägger mig vid 2 varesig jag ska upp eller inte. Lär mig aldrig... Idag har jag varit och jobbat, måste verkligen ta ut tummen ur A*slet och börja söka lite andra jobb. Så man kanske vet en dag i förväg om man ska jobba eller inte. Men jag tycker det är jättejobbigt att skriva ett personligt brev och kan ju ha något att göra med att jag är skitdålig på dem som gör att jag skjuter upp det hela tiden. Är ju i och för sig inte allt som jag skjuter upp. ARGGHHH. Måste börja beta av allt. NUUUU!!

Annars så var jag och såg Brave 3D i söndags (av Disney pixar). Och den var lika bra som Pixar brukar vara. Kändes dock som att det var mer Disney i denna. Var lite väl kort kan man väl tycka då de flesta filmer nu för tiden brukar vara iaf 2h. Men annars rolig och sjukt charmig film då den utspelar sig i Skottland. Går inte att inte älska dialekten.



Annars... Hmm igår var jag på den första MMA träningen efter sommaren. Urk vad ringrostig man blivit efter de låånga uppehållet. Men inga blåmärken så ska väl inte klaga. Är dock öm i typ varje led och hakan..
Ohhh. Har ju börjat hänga lite på Tradera (När man inte har något "bättre för sig" hittar man på vad som helst för att slippa). Är dock inte så mkt för att buda, gillar mest att köpa direkt. Men snubblade över ett spel som jag funderat på att köpa, som kostar ca 400kr. Men då jag inte är känslig när det gäller begagnade spel så budade jag hem den 195:D VÅÅÅÅÅGEEEENNN!!!

Var ganska stolt över mig själv. Att jag både budade och vann:P Så nu när man är världsvan kanske man budar hem nått annat ^^

Så förhoppningsvis får jag hem den innan helgen och då blir det att leka zombie slayer med Lollipop Chainsaw ^.^



Inga kommentarer: