fredag, mars 18, 2011

Smink från ELF?

Måste faktiskt säga att sminket från ELF var bättre än jag trodde att det skulle bara. När det är så billigt så blir man misstänksam.
Har testat de flesta sakerna nu och det ända som jag inte gillade, var liquid eyeshadow, som inte blev bra överhuvudtaget, sen om det var förarens fel vet jag inte. Concealerna och coverstick gjorde det de skulle, dock hade concealer paljetten lite för lite täckning för min smak. Coversticken luktar jättegott. Nee det mesta allt gjorde vad de skulle och förpackningarna var fina och kändes lyxiga.


Det finns ju 2 olika märken att välja på på ELF där de ena märket kostar 15kr och den andra märket 34kr. kan inte påstå att jag tyckte det var någon stor skillnad på kvaliten på märkena uta har nog mer att köra på vad det är för grejjer man köper. Tog ungefär en vecka att få paketet och personalen var väldigt hjälpsamma. Lär helt klart beställa där igen

Inga kommentarer: