fredag, mars 25, 2011

Happy Birthday!


Grattis Mamma!



Klev upp 8 i morse för att hinna göra klar mammas födelsedagstårta. Vilken var klar vid ungefär 12, och då hade jag ändå gjort fyllningen och tårtbottnarna dagen innan. Så blev ingen lite tårta men blev trotts allt ganska bra och god.



Blev sedan att fara ut och åka skidor med hunden och sedan fika med Mamma, Krickan, morfar och Elsa. Jag och Krickan begav oss sedan till Piteå, för att Krickan skulle köpa nån ratt till PS3:an men slutade med att jag köpte ett par jeans på Hansens, en present till mamma och Krickan köpte ett par Ray Bans åt mig:D Så nu har jag ÄNTLIGEN ett par riktiga solglasögan. Skönt. Blev en tidig födelsedagspresent. Undra vad jag ska köpa honom förresten....
Och han köpte inte ratten.

Sedan blev det att fara och äta 2 rättersmiddag på Golden Dragon. Var helt ok mat där faktiskt, var lite misstänksam först. Inget speciellt fancy men god mat iaf. Blev sedan att hålla mamma sällsakp emdan hon såg Big Brother, stackars människor i det huset *suck* och sedan göra ett försök till första avsnittet av Glee. Men någon somnade.

Annars då, är lite lagom frustrerad,

Inga kommentarer: