torsdag, juni 10, 2010

Vi börjar faktiskt bli ganska bra nu

Sista helgen i Umeå iaf till efter sommaren. Ser än en gång ut som f*n i mitt rum. Men spenderat gårdagen och idag åt att plugga. Till vad som *peppar peppar* blir sista tentan denna termin. Varit hos frissan idag, skulle göra mer slingor, men håret pallade inte det så var tvungen att skölja. Vilket gjorde att jag såg precis ut som innan. Men efter lite bollning så blev det.... Neee har bara "jag-är-sjuk-och-blek" bilder, så kanske lägger upp nå bilder efter denna helg är över. Eller så får ni vänta tills ni ser mig:p Kul va.
Nee img blir det tenta och sedan tre dagars exkursion, får dock se hur det blir med det då jag troligen har feber, och har ett rivjärn i halsen. På lördag eller söndag kommer krickan och tar med mig och mina prylar till Rosvik:D

Inga kommentarer: