tisdag, juni 22, 2010

Luleå - Sthlm - London - > Orlando !

Det är så grymt skönt att vara ledig! Vilket jag fortfarande kommer att tycka om en månad, men samtidigt ha enorma skuldkänslor för att jag inte jobbar. Inte lätt. Igår så for jag till Krickan och hjälpte honom med att flytta in allt Ikea till lillstugan. Blev faktiskt riktigt fint, dock iskallt i det nya "sovrummet". Sedan kom halva krickans "gamla" klass förbi: Frida L, Sandra, Anna, Olof och Micke. Blev lite småprat och festfixing?

Idag är det Tisdag, och snart (17:30) bär det av till Kallax flygplats, destination Sthlm. Varit mkt om och men, men tillslut verkar allt ha löst sig och imorgon sitter jag på ett plan till Orlando!!!
Så blir först Orlando med Universal Studio och det nya Harry Potter Landet och shopping. Sedan vidare med Fort Laurendale och Miami Beach. Solas ska det för nu jäklar ska jag ha bruna ben.
Ska försöka hålla folk lite uppdaterade genom facebook och bloggen. Om det nu finns datorer där vi är. O_o. Blir att lämna mobilen hemma, då mitt internet abonnemang skulle kosta mig skjortan. Plus att jag inte tappar bort mobilen då. Skönt men kommer bli naket.
Så nästa gång ni hör min ljuva stämma, blir troligen om ca 2 veckor.
Nu ska jag packa färdigt och äta något. Ha det bra Alla, För det ska Jag!!!

Inga kommentarer: