tisdag, juni 01, 2010

I made chicken. I hope it's not one of the animals that you people think is magic.

Fortsatt på "projektet" idag, och man kan ju säga att det blir spännande att se vart vi har kommit imorgon. For sedan in till stan för att höra om de kunde göra något med mitt hår, blev iaf att boka en tid nästa torsdag, innan viltbiologi tentan. Så mina odds är att antingen kan de slinga eller så lossnar håret. Så vi får se, spännande.
Skulle köpa nå "desperat-försök-att-rädda-håret-produkter" men hade ju så klart ej med mig pengar så blev att sticka hem för att hinna med tvättiden. Och sedan få sällskap med Emma tillbaka till stan. Blev även en mjukglass. Efter det blev det att börja se The Big Bang Theory, kan inte fatta att jag inte sätt den förrut! Och njaa var väl det egentligen. Nu ska jag fixa håret och börja på varv 5 av Avatar.
BOHJAH!!!

Inga kommentarer: