måndag, februari 15, 2010

Digiloo digiHEJ.

Ronny kom och hälsade på på Söndagen. Sedan sovit över hos Krickan inatt. Sedan skjuts hem av hans pappa. Vilket lyx.
Tagit ett rejält tag om pluggandet. Men blir nya tag img. Spenderat mesta delen av dagen med skeden i Ben and Jerry's baked Alaska och i gele hjärtana.
Ut o och skidor med hunden i det fina vädret. Skönt att inte behöva klä sig som en eskimå.
Och än en gång råkade jag ut för en hundägar incident. Men jag är ju inte långsint:p Så jag har kommit över det nu:p
Träning på natilus med Rickard, skulle bada för första gången (typ) sedan jag färgade håret rosa, men dagisbarnen hade bokat bassängen. Så jag fick se mig själv besegrad.
Nu ska jag ta och läsa något innan sängen kallar

3 kommentarer:

Lobbie sa...

Har du färgat håret rosa igen? o.o

Lobbie sa...

Jaha, ok ^^ Men joo livet knallar på... har gjort bort ganska mkt så är mer eller mindre slappt tills 24 mars.

Förresten, inte den här helgen men helgen därpå drar ja till pite... -_^ E du hemma då?

Lobbie sa...

Sure, låter bara bra d ^.^ Men kan ju höras nån gång nästa vecka ^^