tisdag, januari 19, 2010

Varning för mossväxtning

Tisdag idag, en vecka sedan jag var i Umeå för att ha projektredovisning. Vissa saker saknar man ju inte, men kul att träffa Niki efter denna "långa" julledighet. Blev en kort vistelse och så var man i Rosvik igen på fredag.
Distanskurs framtill juni. Alltså kommer jag att läsa tre kurser där i slutet. Men det går nog bra.
Ska dock bli otroligt skönt att vara hemma till i mars. Dock så blir det en sväng ner i februari för att fara vidare till Norrbyn där träffarna är.

Har annars inte hänt allt för mycket, är som fortfarande i en koma såhär efter ledigheten. Imorgon måste jag faktiskt få ordning på iaf mitt rum.
Ska sedan göra ett upplägg på hur jag ska hinna med allting, är mycket som jag vill göra nu när jag är hemma.
Idag fyller min kära far 49, Grattis till dig.
Trodde att han fyllde 50, vilket han lät mig tro ett bra tag.

Varit in till stan och fixat tyger till ett nytt mönster. Jojo mensan, Sandra har börjat sy. Känns som om jag gör lite för mycket för att hinna med allt dock:P
Blev även lite andra småprylar och ett syskrin, så blev lite dyrare än jag trodde. Men då är det ju tur att man har sin snälla mormor som alltid kan bidra med diverse från hennes eget syskrin.
Så nu är jag inne på syprojekt 2.
Pappa tror att jag ska skaffa barn då jag både syr och virkar. Dream on i say.
O mamma är nog bara glad att jag visar nunan nedanför trappen, mer än vid bara middan.

Annars då, njaa det ända jag har gjort i tre dagar nu är väl att sy, åka skidor med hunden och sy.
Jag minns en svunnen tid när Sandra tvättade håret:P


Första projektet.

Inga kommentarer: