onsdag, januari 06, 2010

Sammanfattning av saker som hänt under jul o nyår

Nu har både julen och det nya året passerat och allting börjar om igen. Så vad har hänt sedan sist. En hel del! Men dock så har jag så dåligt minne att jag itne komemr ihåg dessa detaljer. Måste börja skriva dagbok igen.
Så en lite sammanfattning.
Helgen innan evolutionstentan, (som iaf inte jag fått tillbaka än) kom krickan till Umeå. Blev att se Avatar i 3D. Urkas burkas vilken bra film. Sedan blev det tenta och så tog jag mitt lilla rum under armen och for till Rosvik.

Hmm dagen innan jul blev det Avatar 3D igen, då mamma o simon ej sett denna och man tydligen har slutat med Julfilmer på bio.:/ Denna jul blev en utan pappa, som envisades med att han skulle jobba.
Var en ganska lugn jul, så det var skönt. Dock så kändes det som om den kom en aning för fort, som vanligt. Fick lite av varje, smink, presentkort, pengar, böcker, anime, en symaksin och lite annat smått och gått.
Tagit igen alla förlorade timmar av icke wii spelande. Med Super Mario wii, Spyro och Legend of Sympohnia. Jobbar på med det, tufft tufft:p

After x-mas på juldagen. Kul att träffa massor med folk.
Pappa kom på måndan innan nyår. Blev ett massa shoppande, och hittade vårt nya stammställe på Wayne's coffe. Nästa gång blir det att testa pajjerna.

Nyår blev att spendera hos hansen och Sara i Luleå. Blev matlagning, dricka och singstar med hansen, Hedman, Erik, Rickard, Sara, Saras syrra och Alexander. Även krickan kom lite senare på kvällen.
Var hur kul som helst, speciellt när det var längesedan alla var sammlande:P

Annars har jag spenderar lite tid med Krickan, då vi har jobbat oss igenom South park.
Mamma är otursföörföljd då hon först lämnade kvar pekfingret i bagageluckan och idag fick ett sår i ögat då hon lekte med hunden. Men att vara på akuten är ju allitd kul...
Är nog bäst att jag går ned o ser om hon lever..
ha det bra!!

Inga kommentarer: