söndag, januari 24, 2010

Akta er för Megan Fox, because she will.... EAT YOU!!!

Helgen spenderades som vanligt både här och hos Krickan. På fredan följde jag med mamma till hennes skola, för att få lite hjälp av deras snälla syslöjdsfröknar med mitt syprojekt. Sedan blev det Ban Tahi och Ohlssons tyger. Hmm ut med hunden och sådant smått och gått. Sedan The Proposal på kvällen medan Krickan låg och sov.

Lördagen blev att tillbringa hos krickan. Först min första skotertur på hans nya skoter. Det är inte kul att sitta bakom någon när det går "Fort". Felet är väl bara att det itne egentligen går fort. Men känns då somd et när man klänger sig fast för livet.
Sedan blev det lite tandblekning och en naken Megan Fox i Jennifer's Body. Öh? Njaa vad säger man om den. Skådespelarna var väl sådär, men filmens handling var så skumm att jag förstår varför de var tvungen att visa massa naket och en "Girl on Girl" scen.

Idag blev det inte så mkt gjort. Mestadels att sy, och se nått avsnitt av Grey's.
Även ätit en massa ostkrokar, intresseklubben antecknar.
Imorgon blir det att röjja i rummet, bort med allt jag itne använder. Samt läsa en av kursböckerna.

Idag har jag för övrigt varit lagomt sur, HATAR hundägare som inte håller koll på sin hund.
När jag är ute med min vovve så vill jag inte ha närkontakt av ett annat främmande föremål. Nej tack. Och det bästa är, att när man har sagt att man itne vill att hundarna ska hällsa. Så skiter den andra hundägaren i det och låter hunden gör som den vill. Vissa människro alltså.

Inga kommentarer: