måndag, juni 15, 2009

Period beroenden

Blir inte så många inlägg nu när man inte har internett på sin egen dator. Krickan skulle fixa det i veckan, emn nu låter det som om han inte har tid. typiskt. Ännu en vecka utan sina prylar...
Inte får jag Sims 3 då heller:(
Har bestämt mig för att köpa ett Nintendo DS, kan ju vara kul när man åker så mkt buss som jag. Hittade oxå 2 billiga spel på blocket, så lika bra att skaffa ett:p
Har nu varit på Hägnan i lite mer än en vecka. Är faktiskt mkt trevligt. Om man bortser från att jag inte precis får sovmornar.... Är väl det ända problemen. Och nu i veckan ska jag börja hämnta dit alla djuren:D ska bli kul.
Hahar har även lärt känna Kristin och Kalle:P Roliga typer det. Ska lägga ut lite bilder på "oss" senare någon dag.
Är det nå bra på tv idag?? Hoppas mamma kommer snart med Cholkaden:P

Inga kommentarer: