måndag, juni 08, 2009

Gode Gud, jag vet att jag inte alltid varit ditt bästa barn, men om jag ber riktigt RIKTIGT snällt,....

Idag var första dagen på mitt sommarjobb på Hägnan i Gammelstan. Verkar helt ok, med en massa saker som ska göra, så förhoppningsvis går tiden fort. Och om gud kunde vara lite schyst så blir det bra väder oxå så jag kan bli lite brun. Men just nu känns det lite tungt eftersom jag nyss hade en tenta och nu ska ha en till på Torsdag. Blev som tur var att jag får göra den på hemort. Slipper en fram och tillbaka resa till Umeå.
Nu har jag ÄNTLIGEN fått upp alla grejjer från golvet och till sin rätta plats. Måste ju ha shoppat som ett psyk i Umeå eftersom kläderna inte får platts i min garderob längre. Fått slänga och lägga undan en hel del. Så nu är det Smockfullt!
Har även fått upp min dator och väntar nu bara på att Krickan ska få tid att komma hit och fixa internet till mig.
Annars har det inte hänt så mkt speciellt, har äntligen färgat om mitt hår som dock blev LILA! Fast o andra sidan så tyder det ju på att färgen fäst bra, så några dagar i solen och några hårtvättar gör nog susen.

1 kommentar:

Emma Hugman sa...

Dagen då Råsa blev Lila ;)