lördag, juni 20, 2009

Midsommarhelgen

Nu är midsommaren snart över, har inte gjort så mkt idag iaf. Var en sväng på loppis o hittade Bed Head produkter, alltid bra att ha sånna. Sedan har vi grillat och jag har tagit en sväng med hunden. Har även rivit ut alla garderober på övervåningen och slängt det gamla och lagt undan sådant som inte används. Blev lite mer plats kan man lugnt säga.
Igår jobbade jag till 4, fick stå i insläppet. Snacka om mycket folk. Var lite lagomt hektiskt.
Sedan blev det att fara till luleå och hämta upp Kalle och leka smakråd:P Bar sedan av till öh, munkeberg? Där man träffade hans kompisar. Var mkt trevligt, satt dock mest o snackade men var kul det oxå. De var iaf jättetrevliga och har jag tur får jag komma fler gånger:P
Nee nu ska jag nog fara och köra mormor till Piteå, det är ju tur att jag inte kör så mkt....

Inga kommentarer: