lördag, januari 10, 2009

Varför kom aldrig brandkåren..? Det kallas BrandAlarm, Dummer!

Haft tenta idag, gick nog ganska bra, hoppas jag... var hemma igen vid 11?
har spenderat en stor del av min "helg" åt att se "Beauty and the Geeks", var väldigt roande. Gulliga tjejer, men man kan ju undra vad dom gjort hela sitt liv:p
Spelade lite sims, tills de brände ned köket och greps av panik, så stängde av. Undra vad som händer ikv, kanske se på nån film skulle jag tro. Idag har Hansen sitt födelsedags PARTY, men med min vanliga tur kunde jag ej komma. Men hoppas det var kul o Grattis i Efterskott!
Img är det dags att börja plugga till redovisningen och nästa tenta. Men efter det ska jag göra lite trevliga saker, stan med Niki låter som en bra plan... Ha en Mysig lördag allihopa!



Inga kommentarer: