söndag, januari 25, 2009

Jag tror min arm gick utav, pga de fina skoter starterna.... hm.

Ny duschad med hår som både behöver färgas och klippas:p Men får nog bli en senare historia. Suttit här i umeå och letat material till ett berggrunds projekt, inte så lätt dock, måste nog till biblioteket och prata med läraren. I helgen har jag slappat och varit o bowlat med krickan o hans kompisar, blev tjejer på en bana o krickan o micke på den andra. Och just den dagen råkade jag ha tor att suga minst, nått i stil med, miss, miss, miss, Strike, miss.... var trevligt. men for sedan hem och lurade dit Rickard för en pratstund. Om nått i stil med; finns det ett öde eller bestämmer man själv:p

Jo förresten! har fått en hundspänns släde av Lasse, mkt trevligt. Kommer bli tufft att vara satoshi nu. Har även tagit mig tid att fara o tolka bakom skotern med mamma körande o hunden flåsande bredvid.

Roligaste citatet av Någon, som själv äger en Samojed (Polarhund precis som Satoshi9

*" Ni är ute och motionerar hunden?! Han behöver väldigt mkt motion va?"
- Jo han behöver väl ganska mkt motion....?:?*


Ska nu fixa min buske till hår och se lite tv. Kanske spela tv spel om jag känner för det!

2 kommentarer:

Emma sa...

Ska nu fixa min buske.... fick mig att tänka på "Allt om min buske" XD
Kul med skoter. Har inte ens kollat om våran startar -_-'
Haha! Nu ska vi se hur länge Satoshi orkar springa efter Nelly ;)

Emma sa...

Åh, jag har ju gett mig in på distansstudier. Företagsekonomi och engelska A. Det började i måndags och jag fick böckerna på torsdag kväll(!) och då hade jag beställt dom ett bra tag före! Så i helgen har jag pluggat ikapp :) Men det är värt det, jag får CSN :'D