tisdag, januari 27, 2009

En ganska bra dag

Varit en ganska så skön dag idag. Började först 3 idag så, klev upp vid 10, skönt att sova ett tag, sedan bar det till stan med Krickan för hans tatuering vid 12. Var dock bara där till halv 2, blev då en stund på stan tills jag tog bussen till skolan. Blev hårfärg o en tröja.
Var uniaden idag, men fanns dock igan jobb för våran utbildning så gick inte dit. Men blev att ta satts för att springa så fort som möjligt igenom det, har en tendens att bli uppraggad om det är nått. Klarade mig, men blev "påkörd" av den söta tjejen som gick med kakor, så fick en kaka. Sedan blev det stenträning tills jag blev less o tog bussen hem. Inte gjort mkt alls idag annars, sätt en film o sådant. Ska försöka hinna spela wiee eller rita, får se vilket det blir.


Bild från Apu:n i 2:an

2 kommentarer:

Emma sa...

Jag trodde för ett tag att du hade färgat håret o_o

Lobbie sa...

Hahah, den där gamla bilden! ^o^ Vilken snygg min ja har... -_^