tisdag, november 13, 2012

Spending time with my Zombie friend

Jag Älskar tisdagar efter träning. Är alltid lika kul att inte kunna gå ordentligt, eller röra sig överhuvud taget för den delen. Speciellt öm i käken och i sidan. Om folk bara kunde sluta slå på mig.....
Så har spenderat hela dagen i fosterställning (läs gått om kring i mjukisbyxor hela dagen och läst).  Har faktiskt gjort en hel del av skolarbete idag. Så jag är faktiskt lite stolt över mig själv. Än en gång börjat komma någon vart med "uppsatsen" och börjat på min nya kurs i ArcGIS. Vilket faktiskt verkar ganska skoj. Men är snabbt beredd att ta tillbaka det om det visar sig ändras.




Annars har denna dag spenderats i Zombies tecken! Men nya avsnittet av AMC:s The Walking Dead, läst några kapitel i min nya zombiebok : "The Reapers are the Angels" av Alden Bell, vilken verkar mycket lovande. Samt spelat avsnitt 4 av Telltale Games: The Walking Dead. Vilket är det näst sista. Mycket spännande ^^
 När jag började spela detta var min första tanke, efter att jag insett att huvudrollen, som man spelar som, är mörkhyad: "Jag har en viss misstanke om att jag inte kommer överleva till slutet av spelet...."
(Cause the black guy always dies in the horrormovies ^^)

Inga kommentarer: