torsdag, november 01, 2012

Jag vill leva la...ekonomiskt oberoende!

Hotell frukost!!!! Inte så stor, så inte så mkt att välja mellan. Men helt ok med det viktigaste.
Ut på stan för att möta upp Ronny o Felicia. Vandrar lite på stan. Fastnar på h&m då jag bestämt mig att jag skulle ha ett par svarta jeans innan dagen var slut. Kan sedan inte betala, då de absolut inte kunde ta kort utan chip. Går o ska ta ut pengar. Psss trodde jag, ska vara glad att bankomaten inte svalde kortet. Så får använda mammas ist. Suck.
Vandrar vidare o hamnar tillslut på sfbok. Lista i ena o korg i den andra. Hittar som vanligt inget i deras "bokordning". Vilket de själva oxå verkar ha problem med. Göra om göra lätt kanske? 
Vad har jag handlat o hur mkt har jag handlat för? Dont look, dont know ....
Tillbaka till hotellet tidigt för att ha gott om tid för att fixa sig. Hälften är glömt hemma o 1 minut innan vi ska fara är jag ändå inte riktigt klar. Gör vad jag kan o hoppas det är mörkt dit vi ska.
Hamburger börs. Middag o show med After Dark. Showen var super, rolig o mkt nakna killar. Straighta, de är med i showen för att de är open-minded, Inget annat!
Tillbaka, gjorde ett försök till att förtryck alla mina saker till ena sidan av rummet o somnade sedan.
Ps: Om jag inte skriver något mer har jag troligtvis krävts på hotellets kuddar.

Inga kommentarer: