måndag, augusti 06, 2012

You got 1 new virus...

Då jag nu fått en chans att pusta lite innan sista jobbveckan för sommaren börjar?.. (Eller?) Så är det dags att än en gång ta upp skrivandet. Har haft många planer om vad jag skulle hinna med under sommaren. Bland annat att göra klart en restuppsatts och en tenta. Men då jag plötsligt gick från ett jobb till två och hårddisken kraschade ( tillsammans med min referensrapporter såklart).

Har varit mycket spännande på datorfronten.
1. Datorn dör, pga in flyttat virus. Lyckas efter mycket om och men återställa till "senaste-gången-jag-fungerade-innan-du-porrsurfade-och-gav-mig-virus" tiden.  Datorn fungerar åter igen!
2. Hårdisken  kraschar, så jag köper en ny, dock större hårdisk. Och med hjälp av the magic fingers av boyfriend så går den förra hårddiskens innehåll att "rädda" och föra över. GREAT ^^
3. Livet flyter på som vanligt och datorn kämpar på tills det en dag inte går att ta sig ut på Internet. Eller rättare sagt, det går inte att trycka på Internet ikonen. Viruset är tillbaka med vänner och familj. Jayh.
Bara att glömma åter ställning utan testar istället med att om installera Windows. Fungera. Förvånad. Datorn lever men är inte den datorn jag en gång hade. Utseendet och innehållet är ändrat och allt känns främmande.
4. Efter mycket om och men så blev det Komplett.se och jag sitter nu hemma och skriver på min HELT NYA AWSOME ROSA DATOR!!!! Den är omformaterad och tom, men den är ROSA!!!
SÅ jag förlåter allt!!!!



Inga kommentarer: