söndag, maj 29, 2011

Respect my Atoritaaaa!!!

Imorgon bär det av ned till Umeå för sista experiment veckan, lite varmare denna gång så slipper vinterkläderna. Hoppas bara att jag tillslut får tummen ur "där bak" och börjar packa ihop grejjerna.
Är fortfarande kluven till när jag sak göra min missade tenta, men då man inte fått nått svar om det denna vecka så får vi väl se hur det blir med den saken.

På Torsdan var ju jag mamma och Simon på Novisen och åt en tre-rätters middag. Var mkt gott:) De serverar tydligen lunch oxå så får se om det blir att testa det någon gång.


Förrätt

Varmrätt

Efterrätt

Fredan blev det att fara och äta på Waldorf med mamma, fegisen jag tog 4 små rätter. Följdes sedan upp med Varma Chips och Baksmällan 2. Var mkt kul, iaf lika kul som den första. Mkt skratt, både åt filmen och åt annat spännande som hände:P


Har man sätt och gillar den första, måste man se den andra. Mkt nöje och "Tur-Att-Det-Inte-Är-Jag" känslor.
Resten av kvällen ägnades till Weeds, Är nu inne på säsong 5. De första 3 säsongerna ASBRA! Helt sjuk serie, men nu i säsong 5 börjar det bara kännas jobbigt och man är lite lagom frustrerad på en viss Nancy Botwin.

Lördag blev det att fara in till säsongsstarten av loppisen i Piteå, skitväder. Även en sväng på stan, måste till Bodyshop, då jag har upptäckt att jag har lite av en abstinens för "kroppsprylar". Jag har typ 6 body lotions och hudkrämer , men känns ändå som om jag skulle behöva mer.
Krickan bjöd sedan på hemmagjord, Smördegsimbakad Oxfile och potatisgratäng. Har verkligen börjat gilla det. Passade även på att ge Jörgen sin födelsedagspresent, då jag inte var säker på om jag var hemma på onsdan. Skulptur av deras Pointer Foppa.

Ne nu ska det packas, buss imorgon 6.25

Inga kommentarer: