torsdag, maj 26, 2011

Lololo, I got some Appels

Varit hos frissan idag, på tiden, tror inte jag klippt håret sen förra sommaren, så topparna hade börjat peka åt alla möjliga håll. Hade ingen aning vad jag ville göra och inga speciella förväntningar med tanke på att mitt hår var allt från blondish till mörkbrunt. Slutade med att håret blev typ en färg, eller mer en färg än innan. Dock blev min blonda slinga lite ljusare. Ljusare än det som var mörkare, men mörkare än det som var ljusare. Mörkblond? Ljusbrun? Helt ok färg, och bra "färgnyans" men har bokat tid för att fara och göra slingor, då det inte fanns tid för det idag.

Har nu konstaterat att jag aldrig blir riktigt nöjd när jag kommit från frissan. Inget med frissan att göra, utan att jag vill kunna peka och säga "så vill jag ha det" och då blir det så, men då mitt hår alltid är en färgskala för sig, vet man aldrig hur det riktigt blir. Samma med klippning, men blir alltid bra när det har buskat till sig lite.

Ikv blir det att fara och äta tre rätters middag på Novisen. Ingen aning vad det blir, men hoppas på gott:D Och imorgon blir det att se Baksmällan 2 och kanske förhoppningsvis att äta en T135 på Ban Thai:P Resten av helgen blir nog spenderat hos Krickan och sedan lite fira morsor på söndag, hörde rykten om Palt....


Fick just veta att omprovstillfället är den 11/6, VARFÖR måste de ligga på lördagar även under sommaren?? Är så grymt svårt att få någon att ställa upp som provvakt om man inte vill lägga ut 500kr. Om jag var rik så.

Inga kommentarer: