onsdag, januari 12, 2011

NEDräknin...g

Är så grym trött nu för tiden. Sover helt klart för mycket.
Just kommit hem från Krickan och fortsatt med min städning. Har en tendens att ta 2-3 dagar innan jag är klar. Ska även packa för Umeå och Thailand samt göra klart min presentation.

Blir mycket att göra på få dagar. Sova hos mormor ikv, sedan tidig buss till Umeå img. Sedan hem igen på fredag, troligen vid tolv, för att hinna fixa allt och sedan mot Kallax på lördag. Sedan blir det det för hoppningsvis skitvarma Thailand. Pappa tror att han ska få en semester, men han tror fel. han kanske behöver en semester efter semestern, för jag har massor med grejer vi ska hinna. Så full rulle.

Långklänning jag gjort till Thailand. Får dock se om den får följa med

Första långklänningen jag har haft på mig, ever!




Julljusstake jag gjort till Krickans syrra Ca. Från Pluto's Christmas - Disney
Här är den dock inte klar utan mycket småfix kvar

Inga kommentarer: