måndag, september 27, 2010

Måndag igen

Jag har verkligen blivit dålig på detta den senaste tiden. Men tror ärligt det beror på dagliga minnesluckor. Kommer fan inte ihåg vad jag gjort dagen efter:p
Har iaf färgat om håret.. igen. Såg så jävla skitigt ut med färgen jag hade. Så nu är det mellanbrunt igen.
Blev att färga håret på Jessicut, i Rosvik. Kostade 400 kr och blev jätte bra:D
Har oxå varit på Kör med mamma, vet inte vad jag tyckte om det, var en till i min ålder och sedan var mamma yngst. Fast är ju kul att börja sjunga igen. Så om mamma vill så blir det att fortsätta.
Annars har jag spenderat min tid att plugga och göra klart Krickans skulptur, så blev att ge den till honom i helgen. Blev faktiskt bra med tanke på att jag ALDRIG gjort nått liknande.


Pudge, Krickans favoritkaraktär från Dota


Annar har det inte hänt så mkt mer, varit med Krickan hela helgen.
Har även börjat sticka den årliga halsduken. Lär ta ett bra tag, går ju så jälva långsamt just nu:p
Nee nu ska jag göra lite nytta.
Städa, Skriva en uppsatts, kolla skolgrejjor och sedan vovven.

Inga kommentarer: