söndag, maj 16, 2010

Jesus- " Let's hope to Christ this works."

Tror jag tog denna bild förra torsdagen, innan vi åkte till Stockholm. Och denna helg är all snö borta.



Spenderat en långhelg hemma i byn. Packade och for i tron att det som vanligt skulle vara skitkallt, men så blev det ju inte. Har varit minst 20 grader varmt, och jag har inte haft med några som helst sommarkläder, så njaa blev sax och gamla jeans.
har varit med Krickan hela vistelsen. Torsdag blev det "filmkväll" hos Krickan med Sandra och Olof. Såg "Kick-Ass" ganska skum film kan man säga. Om man nu tycker det är skumt med en pappa som skjuter sin 11 åriga dotter för skojj skull, eller när dottern löper Berserk med en tvåsidigt "knvisvärd grejj".
Blev även att se South Park 200 avsnittet. Det avsnittet som skaparna blev mordhotat för. Njaa vad kan man säga, snacka om att vara känslig. Avsnittet är helt klart hur kul som helst, och om någon vill klä ut Jesus i en björndräkt, Varsågod!

Annars har det inte hänt så mkt, var med hunden in till Piteå en sväng, träffat Erik och grillat. Samt ätit sommarens första kioskpiratmjukglasssss.
Nu är man tillbaka i Umeå igen, fick sällskap av Emma på bussen. Imorgon ska jag nog till frissan och boka en tid och så borde jag ta och röjja i bunkern.






Bättre sent än aldrig. Bilder på Nidoran som jag virkat och hittat på mönstret till själv.





Saknas dock fortfarande några taggar på öronen.

1 kommentar:

Lobbie sa...

Äntligen fick man se hur den blev ^_^ Bra jobbat! Blev ju asbra ^^